måndag 22 augusti 2011

Utflykt till trollskogen

Igår blev det en tur med fyrhjulingen. Vi åkte upp till trollskogen i hundfjället, där vi grillade och fikade. Vilja åt både yoghurt, majskrokar, pinnar och grus. Dessutom så tappade hon ena toffeln i leran på väg hemåt igen , precis när jag skulle ta upp den körde Lars över den och sedan såg vi aldrig den igen. Så nu får jag köpa nya tofflor åt lillskruttan. Vilken otur jag har.
Utsikten när vi nästan är på toppen av fjället. Anki fixar sin sko eller något.


Vilja med sina hörselkåpor. Hörseln är viktig!

Charlie och Göran fick också vara med.

När vi kom hem var det dags för att testa ett nytt recept, jösses så gott det var! Så jag måste bara dela med mig av det. Eftersom Lars kör GI metoden så åt vi bara köttet och såsen med lite sallad, mätt som en plätt blev vi i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar