måndag 8 november 2010

Nytt, nytt, nytt.

Gör ett försök med att påbörja en ny blogg. Var väldigt länge sedan jag skrev, vet inte hur mycket tid jag kommer att hinna lägga ner på denna blogg, men det är värt ett försök. Åtminstone så blir mor min glad.

Den främsta anledningen till att jag börjar en ny blogg är för dela med mig vad som händer till mina nyfikna vänner och familj, i synnerhet nu när jag och Lars ska utöka vår lilla familj. För er som inte vet, så är jag gravid i 23:e veckan, troligtvis är det en liten tös som ligger och sparkar omkring för fullt inuti min mage. Sparkar det gör hon verkligen, när hon inte gör det så tror jag att hon övar på diverse akrobatiska konster. Trodde det var närmare slutet som den lilla krabaten skulle börja motionera på riktigt, i alla fall om ca 3-4 veckor, men så fel jag kunde ha. Tyvärr så har jag nog haft fel i alla mina teorier hittills.

Teori 1:
Jag trodde att det gick att hålla detta hemligt i åtminstone 4 månader, men så fort jag slutade röka samt att inte längre förtära någon alkohol så gick ryktena som en löpeld över byn.

Teori 2:
Jag trodde att min ämnesomsättning skulle hålla vikten nere, men sådan tur har jag inte haft så här långt.

Teori 3:
Är just den teori som jag beskrev, trodde inte Lars skulle känna några sparkar från den lilla krabaten förrän om några veckor.

Hur som helst så känns det helt underbart, skrämmande samt spännande att den lilla krabaten växer där inne. Ska bli så spännande i mars när hon tittar ut.

Så där nu har jag påbörjat den nya bloggen ska göra ett ordentligt försök att hålla er uppdaterade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar