tisdag 26 juli 2011

Bvc besök

Idag var det dags för en tur till Sälen för mig och Vilja. Vi handlade födelsedagspresent åt lille Lars som fyller år om en vecka, sen så var vi upp på BVC för att mäta och väga henne, hon väger 6560 g och är 62,2 cm lång. Hon dippade lite på längden, men sköterskan tyckte att allt såg bra ut så hon ignorerade det, får hoppas att Vilja har dragit ut lite på längden till nästa mätning, om en månad då hon för övrigt ska vaccineras för andra gången.

När vi kom hem från Sälen tog vi oss en promenad upp till Longhorn och åt god mat där tillsammans med Lars moster Dessie och hennes familj samt Viljas farbror Robin och hans familj. Var roligt att träffa dem igen, var inte överdrivet länge sedan sist, men alltid roligt att få träffa dem!






Oj, jag glömde nästan, igår var Lars väldigt gullig och gick ut och fotograferade huset åt mig så jag kunde lägga upp det på bloggen, idag när jag tittade på bilderna igen, fann jag denna bild som jag uppenbarligen missade igår. Fin eller vad tycker ni? Hehe.

1 kommentar:

  1. Saknar lilla Vilja ! Men snart får jag träffa henne, synd bara att det är många andra som måste hålla i henne då ;)

    SvaraRadera