onsdag 13 juli 2011

Harry Potter och dödrelikerna del 2

Dagens sovmorgon blev en lång sådan, hör och häpna ända fram till 12 sov Vilja och hennes far, mamman i huset lyckades med bedriften att sova till 12.40. Fy och usch vilken ångest jag får av sådana sovmorgnar, men, men nu är jag och min lille Lars på väg till Kristianstad för att se Harry Potter och dödsrelikerna del 2. Ska bli så roligt och se hur de har gjort slutet på filmen, det är ytterst sällan som filmerna har samma slut som böckerna och enligt mig så är böckernas slut alltid det bästa, så snälla gör mig inte besviken.

Under tiden som jag och Lars gör en resa på cirka 13 mil tur och retur så befinner sig Vilja sovande i sin säng hemma hos sin farmor, som i sin tur förmodligen bara trippar runt och väntar på att hon ska slå upp sina ögon så att de två kan busa, bada, byta blöjor och äta massa godsaker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar