onsdag 15 juni 2011

Det gäller att knipa

Jag tackar högre makter att datorer och internet finns. Allra mest uppskattar jag att möjligheten att nätshoppa finns då jag bor mil ifrån civilisationen, eller åtminstone 20 mil ifrån ett vettigt köpcenter och andra roliga affärer. Det är nämligen så att jag under en längre period har jag velat fram och tillbaka angående om att skaffa mig själv ett par knipkulor. Till detta finns det ju två anledningar främst för att träna upp muskulaturen efter förlossningen samt att använda sig av det under sexakten. Efter mammagruppen igår blev jag ännu mer inne på att detta är något som jag bara måste ha! Så nu har jag äntligen fått tummen ur arslet och gått ut på internet och beställt dessa kulor, det blev dessutom inte bara ett par, utan två par, ett för sexakten och ett för träning. Oj, oj, oj, vad mitt underliv kommer att vara i topp form till hösten! Så nu blir det som vanligt efter en sådan beställning, bara gå hemma nervöst och invänta allt roligt som jag har beställt samt att hoppas på att Vilja kommer att ha några sovandes timmar per dag.

Vad ville jag då med detta inlägg? Jo, jag ville ju givetvis ha tips om det är något särskilt jag bör tänka på när jag använder dessa. Som jag sa till mamma, jag berättar inte vilka jag köpt, lite privatliv måste även jag ha.


Det finns ju några olika sorter att välja på så att säga.
                                                       






Här är ytterligare tre goda anledningar till att göra knipövningar:
  • Det gagnar ditt sexliv att du kan kontrollera din bäckenbotten under akten.
  • En starkt bäckenbotten håller underlivet på plats.
  • Det minskar risken för att drabbas av inkontinens senare i livet. En stark bäckenbotten hjälper dig också att hålla tätt under tunga lyft och plötsliga ansträngningar som träning.



2 kommentarer:

  1. Haha gud så trevligt, man skulle kanske själv införskaffa sånna där =) Ja visst är det bra med internetbeställning.. sjukt bra! Jag ska beställa lite sexiga underkläder nu jag ;)

    Puss! Tack för inbjudningskortet förresten! <3

    SvaraRadera
  2. Halloj, ja har en av dom som du lagt ut bilder på. Dom gillar ja!
    Ja nu e d bara att KNIIIIIPA!!!

    Tack för kortet=)
    SÅ roligt, tråkigt att ni inte kan komma ner=(

    Puss o kram

    SvaraRadera