torsdag 30 juni 2011

Lite Vilja och några bilder

Jag är minsann ingen morgon människa, men när jag får vakna upp av en busig Vilja som ligger i sin säng med kudden på magen, fråga mig inte hur den hamnade där, så känns det rätt okej att vakna till liv. Det måste bli varmt åt min dotter, för nu har hon börjat vrida och vända på sig riktigt ordentligt. Igår natt så fann jag henne liggande tvärs över sin säng, behöver jag ens tillägga att hon är för lång för att kunna ligga rakt över på kortsidan av sängen? Ledsen var hon inte i alla fall, snarare möttes jag av ett stort leende från min lilla dotter.
Igår hade vi en mysig dag i solen tillsammans med Axel, Charlie, Jenny och Anki. På kvällen for jag, Lars och Vilja till Tandsjön så Tyko kunde svalka sig i vattnet, men han var nog allt lite rädd för vattnet, vår lilla fegis.
Lars &Tyko

Jag och Vilja

Lars och Vilja

Till sist.
Som du kanske har märkt har jag nu bytt header på bloggen. Den nya kändes lite somrigare eller vad tycker du?

1 kommentar:

  1. I like it:) Men jag tycker synd om Lars som verkat ha hamnat i en parentes här! "...också var det Lars förstås!" Men jag håller med, somrigare är den här nya:)

    SvaraRadera