måndag 11 april 2011

Måndag, en dag som börjar med skitsnack

Vaknade tidigt idag, 6.30, av en glad Vilja som dock både var hungrig och hade mängder med bajs i sin blöja. Tyvärr så sov hon inte hela natten i sin säng, men hon kan ju inte skämma bort mig helt och hållet. Vid 8 tog jag mig i kragen och klädde oss och gick ned på nedervåningen. Väl nere fylldes jag av energi att städa kök, tvätta och hör och häpna, jag till och med dammsög. Alla som känner mig vet att jag avskyr att dammsuga, i det här huset är det Lars som står för den biten.  

Nu är jag däremot fullt sysselsatt med att föra över kort till datorn för framkallning av dessa, jag vet att det är gammalmodigt, men det är mycket roligare att bläddra bland korten i album än på datorn, dessutom så kan jag då sätta in dem i Viljas album och ge bort bilder om jag framkallar dem.

Några av de bilder som ska framkallas.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar