fredag 8 april 2011

Vilja 6 veckor

Idag blir Vilja sex hela veckor. Kan knappt tro att hon har hunnit blivit så gammal.
Vilja har nu sovit ytterligare en hel natt i hennes egen säng, när Lars väckarklocka ringde 06.00 fick vi så snällt väcka henne för att hon skulle hinna äta och byta blöja innan vi skulle fara till Malung. Tänk vilket snällt barn jag har!
Har nu lärt mig hur jag får vinjetten exakt som jag vill på fotona, det är så roligt att sitta och trixa med alla dessa foton, jag glömmer bort både tid och rum fram tills det att Lars drar mig tillbaka till verkligheten. Vilja glömmer jag naturligtvis inte bort!  Ska snart framkalla fler kort och har då lovat Linda att hon ska få ett svart/vitt på Lotten och Vilja, undra om detta duger?

Nej, nu anropar verkligheten, tillbaka till spisen för att tillaga dagens lunch.


1 kommentar: