onsdag 20 april 2011

Positivt besked

Nu är jag super duper glad! I förmiddags så var det en mäklare här och värderade vårt hus, senast när vi värderade, för drygt ett år sedan var det värt 550 000, idag så var det värt 1,150 000 kronor som det var nu, när vi har rustat klart kommer det vara värt minst 1,200 000 kronor. Hur bra var inte det? Hade jag själv fått gissat på vad de kunde ha värderat huset till så skulle jag chansa på 800 000 kronor, behöver jag säga att jag blev positivt överraskad?
Vilja som till större delen av de senaste två dagarna har kämpat tappert med att hålla sig vaken dagtid, har idag äntligen sovit några timmar, men trots att hon har varit vaken så mycket om dagarna har hon varit en glad tjej. Det är ju det allra viktigaste!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar