onsdag 18 maj 2011

Konsten att kunna flyta med

Vad kan vara mer sommar än att ligga ute på sjön och sola. Det har förekommit ett litet problem med det här hemma, Vilja har inte haft någon flytväst och jag vägrar att sätta mig i en båt med henne om hon inte har en sådan. Som med allt annat skulle jag aldrig kunna förlåta mig själv om det skulle hända henne något, bara för att jag hade slarvat med något så självklart som att ta på henne flytväst eller bilbälte. Nu har jag äntligen köpt mig en flytväst åt liten, så nu är det bara att invänta en fin sommardag så vi kan åka ut på sjön, härligt!
Ser ju ut att passa alldeles perfekt!

4 kommentarer:

  1. Ser ut att trivas i den också.... :)

    SvaraRadera
  2. Det var den sötaste bilden jag någonsin sett:D Vilken go'unge hon är. Hon verkar allt som ofta sitta i det där hörnet av soffan och titt som tätt ha ny utstyrsel:)

    SvaraRadera
  3. Gløm INTE att ta av henne bløjan bara. Annars hjälper inte flytvästen mycket.

    SvaraRadera
  4. Haha, underbart söt! hon kommer nog flyta riktigt bra... :)

    SvaraRadera