söndag 29 maj 2011

Morsdag

Denna morgon började helt fantastiskt! Lars och Vilja serverade mig frukost på sängen, jag fick även ett litet paket. I det lilla paketet så fanns det ett silvrigt halsband med två rosa änglar den, stora ängeln ska föreställa mig och den andra står för Vilja, skulle jag någon gång i framtiden få fler barn så kan jag köpa till fler änglar. Enligt mig så var det ett väldigt fint halsband. Precis innan jag skulle dricka morgon kaffet i sängen så gick Lars ner för att hämta Viljas nässpray, då passade hon på att kasta upp mer än en gång, så mysigt! Var länge sedan det kom ut sådana mängder. Stackars liten.
Halsbandet

 I helgen har Lotten vart här, eftersom hennes föräldrar har jobbat samt vart på spårkurs med en av deras hundar. Det har vart roligt med lite sällskap från henne, då hennes bror har tillbringat mycket tid i grävmaskinen denna helg.

Lotten och Vilja tittar på tv

Vi avslutade kvällen med en tur till experium tillsammans med Göran, Anki, Charlie, Dorthe, Mattias också Lotten förstås. Första serien vann jag över Lars, andra serien var katastrofalt dålig, tur i oturen så tog vår tid slut precis innan jag och Lotten fick kasta sista omgången. Som plåster på såren så blev det en liten portion med chickenbits och pommes på sportbaren, den hade nog mättat ett halvt kompani! Gott var det i alla fall, men orkade inte äta upp allt. 
Lars hoppas på strike!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar