tisdag 10 maj 2011

Lite text - många bilder

I lördagskväll kom jag och Vilja äntligen hem ifrån vår lilla resa. Var helt underbart att träffa alla trevliga släktingar och vänner, lite trist är att hur jag än försöker pussla ihop så är tiden en bristvara, denna gång stannade jag en dag extra för att slippa stressa och jösses så skönt det var! Tyvärr så hann jag inte träffa alla som jag ville besöka och en del hann jag bara vara hos en kort stund, men får prioritera dessa människor mer nästa resa istället.
Jag är ytterst tacksam över att jag har en sådan lugn och nöjd dotter, det underlättar mycket när jag ska åka bil själv med henne, vi åkte cirka 100 mil och hon sov nog ca 94 av dessa mil. Behöver jag säga att det är helt underbart?!
En liten bildkaskad från de senaste dagarna. 
 Vilja i Karlholm
Vilja och Madde myser ute vid grillen


Mikkiz underbara döttrar

Vilja i Söderfors hos morfar sin

Vilja i min farfars knä

Vilja hemma på Näset igen och ligger i sin farfars famn
Vilja sitter i soffan


 Eftersom det var sol ute igår så hade jag tagit med min solstråle in för en stund

Vaken är hon minsann

Dagens kort på Vilja

1 kommentar:

  1. Ååååh va fina bilder! =) Det var så kul när ni var här. Saknar er!!!

    Puss

    SvaraRadera