söndag 1 maj 2011

Resesäng

Har nu suttit och studerat resesängar på internet, då det kan vara bra om jag har en sådan till Vilja med tanke på alla dessa utflykter som vi ska göra i sommar. Då fann jag dessa på internet.

Det som var extra bra med dessa är att du kan höja och sänka bäddmadrassen, vilket innebär att jag inte behöver leka akrobat mitt i natten för att kunna ta upp och amma lilla Vilja, dessutom så finns det skötbord till sängen det är ju en klar fördel bara det och det allra bästa är att den endast kostar 620 kronor. Hur billigt som helst! Den enda nackdelen är att den återfinns i Filipstad en resa på 22 mil enkel väg. Det har dock mindre betydelse, för den sängen ska jag bara ha! Så på tisdag blir den blåa sängen min.  

1 kommentar:

  1. åååå dom där e så snygg. ja kolla på en sån förr men d blev aldrig av att ja köpte en.

    Hoppas allt e bra me er=)

    SvaraRadera