onsdag 25 maj 2011

Planering – min bästa sida?

Det går fantastiskt bra för mig just nu. Den senaste veckan har jag börjat planera inför Viljas dop, för en gångs skull är jag ute i god tid, anser åtminstone jag. Mitt första handsval på datum visade sig vara en dålig dag eftersom ena prästen både har dop och bröllop denna dag, medan den andra prästen är på semester. Så tyvärr var jag tvungen att överge plan A för plan B, denna dag kunde bägge prästerna och jag fick själv avgöra tidpunkt för dopet. Perfekt, eller hur?! Det var i alla fall vad jag trodde, ända tills för cirka en timme sedan när jag gick från frisören vidare mot CAVE för att se om folkets hus lokalen var ledig denna dag. Icke!  Det var några som hade bokat just denna dag för bröllops fest och det gjorde de, hör och häpna, för ETT år sedan! Där försvann det alternativet så nu håller jag och Lars på och organiserar och planerar plan C och som alternativ som planerar vi även plan D eftersom plan C innebär att dopet blir utomhus. Vad kan jag säga mer än att det blir inte alltid som man tänkt sig? Om inte håret hade varit nystylat skulle jag ha slitit i detta just nu. Det positiva i det hela måste ju vara att jag, som sagt var, är ute i god tid.

1 kommentar:

  1. Tyckte du hon va stor på kortet när hon sitter i fotöljen?? den bilden e ju skit gammal.
    Eller menar du bara att hon blivit stor som kan ta sig framåt?? du vet me mig måste man vara specifik.
    Ja verkligen, nu måste vi ses. Ja ska sparka mig själv i arsle och ta mig upp till er oxå.
    Jag saknar dig så.

    Kramar Mari

    SvaraRadera