måndag 2 maj 2011

Lite skit för dig som inte är känslig

Trots sovmorgon till 9,30 så har vi hunnit med ett flertal klädbyten.  Innan jag hade hunnit fått i mig dagens första kaffekopp hade Vilja hunnit spy ner sin tröja, så det var det första bytet. Sen provade hon sina stickade tröjor som hon har fått av min mormor, när hon sedan åt sin lunch så kom något som närmast kan likna ett åskväder i hennes blöja, eftersom jag varit med om liknande händelser tidigare så avbryter jag hennes middag och rusar till toaletten, men till vilken nytta? All den gulaktiga röran är redan ut kletad över hela hennes rygg, så istället för att endast byta blöja så får jag vackert ta av henne alla kläder för att ta en välbehövlig dusch istället och som det inte vore nog med tvätt så var det bara att hiva alla hennes kläder samt överdraget till skötbordet i tvättkorgen, eftersom jag enbart några minuter tidigare hade startat en ny omgång med tvätt i maskinen. Livet är ju helt underbart!

Delar GÄRNA med mig av dagens bilder.


Undra om hon lyckas hålla dessa kläder någorlunda rena resten av dagen?


1 kommentar:

  1. Kläderna från mormor passa väldigt bra på lill vilja :) och på sista kortet... lik mamma men söt ändå :D hehe

    SvaraRadera